GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Igyekszünk minden kérdéseteket azonnal megválaszolni. Ha bármiben elakadsz, kérlek nézd meg, itt megtalálod-e rá a választ. Amennyiben nem, keress minket elérhetőségeinken!

TERMÉKEKKEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Ez azt jelenti, hogy nem szigorúan a naptári év első napjával kezdődik. Az év folyamán bármikor megkezdheted a határidőnapló írását, ugyanis az egy évre szóló naplót az aktuális negyedév első hónapjával kezdődően küldjük el számodra, mely lehet január, de akár április vagy augusztus is. Ahogy Neked kényelmes! Ha végigértél mind a 12 hónapon, féléves, negyedéves, de akár egyhónapos csomagokat is rendelhetsz, így folytatva a naplódat fennakadás nélkül.

A DIYarium határidőnaplókat alap esetben 12 hónapra szólóan szállítjuk, mindig az aktuális negyedévvel kezdődően. Ajándékba elküldjük a megelőző negyedévet is, ha szeretnéd átláthatóbban átvezetni az előző időszakodat az új naplódba.

A DIYarium megközelítőleg szabvány A5ös méretben kapható. Borítójának mérete 21,5 x 15,5 cm. A belső lapok valamivel kisebbek, hiszen így védi őket megfelelően a borító.

A vásárláskor a dobozban találsz egy képes használati útmutatót, emellett képekkel, videókkal is segítjük a helyes használatot. Ezeket a Galériában megtalálod! Maga a mozdulat egyébként rettentően egyszerű.

Jelenleg két méretben kaphatók korongjaink. Minden egy évre szóló DIYariumot S-es (24mm átmérőjű) korongokkalal szállítunk, melyekre maximum egy és egynegyed év fűzhető fel. Ha Te szeretnéd bővíteni a naplódat, vagy több hónapot egyben tartani, az M-es (28mm átmérőjű) korongot ajánljuk, melyre szükség esetén két teljes év felfűzhető.

Egy naptáron belül nem. Méretet tekintve a 8db korongnak egyformának kell lennie, különben nem fordulnak el a lapok. 

SZÁLLÍTÁSSAL, FIZETÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Webshopunkban háromféleképpen fizethetsz. Átutalás esetén kapsz egy e-mailt a pontos tudnivalókkal. Utánvétet is választhatsz, melynek külön díja van, a rendelésedet kifizetheted a csomagautomatáknál bankkártyával, illetve házhozszállítás esetén a futár készpénzt és bankkártyát is elfogad. A leggyorsabb és legegyszerűbb a bankkártyás online fizetés. 

Alapvetően stabilan működik a rendszerünk, azonban – mint oly sok más szolgáltatónál – nálunk is okozott némi fennakadást az újfajta azonosítási rendszerre való átállás. A bankok nem azonos tempóval tudják lekövetni a váltást, ezért előfordul, hogy a kártyádat nem fogadja el a rendszer (Érvénytelen kártyaszám-hibaüzenetet kapsz). Sajnos ezen mi nem tudunk segíteni, ilyen esetben próbálkozz egy másik kártyával, vagy válassz más fizetési módot. Továbbá tanácsoljuk, hogy jelezd a bankod felé, hogy a Te kártyatípusoddal, és a Paylike rendszerrel nem működött a fizetés – minél előbb látják a hibát, annál hamarabb tudják orvosolni. Ha ezt felénk is jelzed valamilyen formában (mindössze a bankkártyád típusa és a bank neve szükséges, tehát pl. Maestro – OTP) azért hálásak vagyunk, hiszen így mi is meg tudjuk tenni a jelzést az adott bank felé.

Alapvetően két munkanapon belül átadjuk a futárcégnek a csomagodat, akik további két, esetleg három (házhozszállítás esetén) munkanapon belül kézbesítik Neked. A gyakorlatban ez az idő általában rövidebb, akár még aznap a Foxposthoz kerülhet a csomagod, amikor megrendeled. Terhelt időszakokban (pl. karácsony előtt) ez az idő hosszabbodhat, ezt általában előre tudjuk jelezni számodra a rendelés leadása előtt.

Kérünk ebben az esetben mindenképp készíts fényképet a csomagolásról, a csomag külső és belső állapotáról (a belső térkitöltő, térelválasztó anyagokról is) és a sérült termékről. A problémát jelezd ügyfélszolgálatunknak (lásd lejjebb), hogy mielőbb tudjunk intézkedni a kártalanításod ügyében.

Ha bármi nincs rendben a csomagoddal vagy annak tartalmával, kérjük haladéktalanul jelezd felénk, hiszen csak így tudunk segíteni. Bizonyára megtaláljuk a megfelelő megoldást Számodra.

ÜGYFÉLSZOLGÁLATTAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Minden oldalunk alján megtalálod a KAPCSOLAT menüpontot, itt szerepel minden információ. Munkatársaink szokványos munkaidőben dolgoznak, hétfőtől péntekig, reggel 9-től este 6-ig, internetes elérhetőségeinken elérsz bennünket ezen időintervallumon belül, illetve ebben az időben zajlik a csomagfeladás is. Hétvégén nem adunk fel csomagokat, a péntek 18:00 után érkező megrendeléseket hétfőn dolgozzuk fel. Telefonos ügyfélszolgálatunk hétköznapokon 11:00-13:00-ig fogad hívásokat.

Termékeinkre 30 napos Mosolygaranciát vállalunk, hiszen nekünk fontos a Te elégedettséged. Kézhezvételtől számítva 30 napon belül bármikor dönthetsz úgy, hogy visszaküldöd nekünk a terméket, ilyen esetben kérjük azonnal lépj velünk kapcsolatba és jelezd a problémát. A részleteket megtalálod a SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS menüpontban, minden oldalunk alján.

Ha bármit tehetünk érted, vedd fel velünk a kapcsolatot, ami módunkban áll, megtesszük, legyen az egy különleges csomagolás, extra szállítási mód, vagy bármely felmerülő ötlet, mindenre nyitottak vagyunk és azon leszünk, hogy teljesíthessük a kérésedet.

Jelenleg sajnos nem. A koronavírus helyzet kapcsán hátrébb került a mi listánkon is a személyes ügyfélszolgálat, azonban készülünk ennek is megteremteni a lehetőséget a későbbiekben.