SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK:

A megrendelt termékeket futárszolgálattal szállítjuk. Az alábbi lehetőségek közül választhatsz:

  1. Házhozszállítás megadott címre 
    Ezen szállítási mód választása esetén bármely magyarországi cím megadható, csomagodat 2 munkanapon belül átadjuk a futárszolgálatnak, akik átlagosan 3 munkanapon belül kézbesítik Neked.
    A szállítás díja ez esetben 990.- Ft 
  2. Foxpost csomagautomatába szállítás
    Ha ezt választod, csomagodat a FoxPost bármely, a lakhelyedhez közel eső automatájába kérheted Magyarországon. A csomagodat két napon belül átadjuk a FoxPostnak. A rendelés véglegesítésekor térképről választhatod ki a számodra szimpatikus automatát.
    A szállítás díja ez esetben 790.– Ft
  3. Ingyenes szállítás
    Ha a rendelésed értéke eléri a 10.000.- Ft-ot, /vagy tartalmaz olyan terméket, melyre adott időszakban promóciós ingyen szállítást írtunk ki/ akkor a házhozszállítás költségét átvállaljuk. Az általad megadott címre futárszolgálattal szállítjuk ki a csomagodat. A szállítás díja ez esetben 0.- Ft

FIZETÉSI FELTÉTELEK:

A megrendelt termékek és az esetleges szállítás összértékét az alábbi módokon egyenlítheted ki:

  1. Bankkártyás fizetéssel 
    A Paylike biztonságos rendszerén keresztül gyorsan és egyszerűen fizethetsz a bármely Visa, Mastercard és Maestro kártyatípussal.
  2. Utánvéttel
    Ezzel a fizetési móddal a termék átvételekor fizethetsz a futárnak készpénzben vagy bankkártyával, automatába rendelés esetén kizárólag bankkártyával.  Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben nem veszed át az utánvétes csomagot, újra kiküldést csak előreutalás után vállalunk! Megértésed köszönjük.
    Utánvétes fizetés esetén kezelési költséget számítunk fel, melynek díja 690.- Ft
  3. Előre utalással
    Bankodból előre utalással is kifizetheted a rendelésed, ha számodra így kényelmesebb. 
    Utaláskor minden esetben tüntesd fel a közlemény rovatban a megrendelésed számát és a nevedet!
    Utalási adatok: 
    Kedvezményezett neve: Katona-Teszáry Nikolett E.V.
    Bankszámlaszám: 11742513-21456499 /OTP Bank/

VISSZAKÜLDÉSI FELTÉTELEK:

30 napos Mosolygarancia:

Bízunk benne, hogy elégedett leszel termékeinkkel, olyannyira, hogy a törvény által biztosított kereteken túl, hosszabb visszavásárlási lehetőséget biztosítunk számodra. A kézhezvételtől számított 30 napon belül bármikor meggondolhatod magad és visszaküldheted a terméket,  mi visszatérítjük az árát. 

Mosolygarancia érvényesítése:

  1. Lépj velünk kapcsolatba!
    Kérjük, hogy írásban jelezd felénk, ha élni szeretnél a visszaküldés lehetőségével! Ezt megteheted az info@diyarium.hu e-mail címen, de postai úton is küldhetsz számunkra egy nyilatkozatot, a 1164 Budapest, Gödölye utca 10. címre. Munkatársaink annak érkezésétől számított 48 órán belül válaszolnak megkeresésedre. Ha így döntesz, bár nem vagy köteles megindokolni miért nem szeretnéd a terméket, mi mégis arra kérünk, leveledben írd meg nekünk miért döntöttél így, hiszen ebből tudunk tanulni, és ezáltal javítani termékeink, szolgáltatásaink minőségén. Véleményeddel segíts, hogy fejlődhessünk!
  2. Egyeztetés és visszaküldés
    Miután egyeztettél ügyfélszolgálatunkkal, a számodra megfelelő módon (postai úton vagy futárszolgálattal) juttasd vissza hozzánk a terméket! Jó ha tudod, hogy a FoxPost Zrt. az automatáiból átvett csomagokra biztosít 14 napig “Visszaküldés” opciót!
    Egyéb esetben (ha nem automatába kérted a csomagot, vagy már túlhaladtál a 14 napon) bármely általad választott szolgáltatóval visszaküldheted nekünk a csomagodat. Mivel a visszaküldés költsége Téged terhel, ezért Rád bízzuk a döntést.
    Visszaküldési cím: Katona-Teszáry Nikolett, 1164 Budapest, Gödölye utca 10.
    Fontos, hogy ezt a jogot csak magánszemélyként gyakorolhatod, ha céges számlára vásároltál, nem él számodra sem a 14 napos elállási jog, sem pedig a 30 napos Mosolygaranciánk. Megértésedet köszönjük!
  3. Visszatérítés
    Miután kézhez kaptuk a visszaküldött terméket, az egyeztetés során általad megadott bankszámlaszámra visszautaljuk részedre a termék árát 48 órán belül.

Jótállás, hibás termék vagy teljesítés, illetve más probléma esetén:

Minden igyekezetünk ellenére nálunk is előfordulhatnak gyártási hibák, szállítási sérülések, hibás teljesítések. Ezeket haladéktalanul szeretnénk megoldani, a célunk hogy boldog és elégedett legyél, ezért kérjük mielőbb jelezd számunkra a problémát, hogy segíthessünk. Gyártásból eredő, már a megrendeléskor meglévő hibákra 3 hónap, azaz 90 nap jótállást vállalunk. 

Jótállás érvényesítésének menete:

  1. Lépj velünk kapcsolatba!
    Az info@diyarium.hu e-mail címen várjuk a leveledet, kérjük írd le a problémát, és készíts fotókat a termékről, hogy lássuk mi a gond. Erre szükség lehet, hiszen nem biztos, hogy nyilvánvaló ki hibázott, a különböző termékek, termék alkatrészek gyártói, mi magunk a csomagolásnál, esetleg a futárcég a szállításnál. Látnunk kell hol a probléma, hogy később továbbíthassuk a panaszt a megfelelő címzettnek, így lehetőséget adva, hogy legközelebb elkerülhessük az ilyen problémát.
  2. Egyeztetés
    A problémát leveled kézhezvételétől számított 48 órán belül kivizsgáljuk, és reagálunk rá. Tudnod kell, hogy minden esetben a számodra legmegfelelőbb megoldásra törekszük! Ha indokolt, a terméket cseréljük, ez esetben a régiért futárt küldünk. Ha nem szeretnél csereterméket, megrendelésed árát visszatérítjük. Számunkra a legfontosabb a Te elégedettséged! 
  3. Visszatérítés/csere
    Amennyiben az egyeztetést követően a termék cseréjére kerül sor, futárt küldünk az új termékeddel, aki elhozza Tőled a régi, hibás terméket. Más teendőd ez esetben nincs, a küldés költsége minket terhel. 
    Ha visszatérítést kérsz, az egyeztetés során megadott bankszámlaszámodra 48 órán belül visszautaljuk a hibás termék árát.